Przejdź do treści

Realizacje

Kampania marki Kupiec

Dla marki Kupiec na początku tego roku stworzyliśmy kampanię edukacyjną, której celem była walka z mitami na temat owsianek oraz promocja trzech nowych produktów z serii ,,Mam coś na ząb”.

Za pomocą różnorodnych scenek obrazujących sceny z życia naszych influencerów, pokazywaliśmy, że owsianki są idealnym rozwiązaniem na ciepłe i pożywne śniadanie.

Kampania wygenerowała ponad 1,1 mln zasięgu!

Dr Irena Eris

Pharmaceris to marka należąca do dr Ireny Eris, która oferuje dermokosmetyki do skóry głowy. Wraz z Ambasadorami Zdrowia podjęliśmy się edukacyjnej kampanii #HairTalk, która odbyła się w dwóch etapach. Na etapie teaseru przeprowadziliśmy sondę uliczną, w której zadawaliśmy pytania odnośnie pielęgnacji skóry głowy napotkanym na warszawskich ulicach osobom. W rolę miejskiego reportera wcielił się Michał Domaszewski oraz Gina Szymańska.

Drugi etap kampanii to reelsy opracowane ze znanymi w Social Mediach trycholożkami o edukacyjnym wymiarze, w których akcentowaliśmy najczęściej padające pytania odnośnie odpowiedniej pielęgnacji skóry głowy.

Kampania Biomed

Celem kampanii była edukacja na temat probiotycznych leków dopochwowych oraz kosmetyków do higieny intymnej. Chcieliśmy, aby internautki dowiedziały się więcej na temat zaleceń ich stosowania oraz korzyści wynikających z ich używania – szczególnie w kontrze do leków, które nie są oparte na probiotykach.

W podkaście prowadzonym przez Annę Kolasińską bez tabu poruszaliśmy tematy, które są ważne w świadomej pielęgnacji intymnej, a za pomocą reelsów z innymi Ambasadorami Zdrowia mówiliśmy na temat kosmetyków do codziennej pielęgnacji okolic intymnych.

Zasięg kampanii: ponad 650 tysięcy wyświetleń

Kongres ESG 2023

Doktor Michał Domaszewski wystąpił w dwóch panelach medycznych: „Największe wyzwania współczesnej medycyny ― zmiana stylu życia i choroby cywilizacyjne” oraz „Med vs fake ― jak fake newsy wpływają na nasze zdrowie, życie społeczne i gospodarcze”.

Ambasadorzy Zdrowia otrzymali możliwości organizacji „Okrągłego stołu” , tj. luźnego panelu, w którym szerzej poruszono temat największych wyzwań współczesnej medycyny. Oprócz przedstawicieli Ambasadorów Zdrowia w składzie Maja Herman, Gina Szymańska, Damian Parol oraz Michał Domaszewski do eksperckiego grona dołączyli m.in:
– prof. dr hab. n med. Jarosław Pinkas
– dr n. o zdr. Aleksandra Lusawa
– mgr Małgorzata Perl
– Justyna Mieszalska

Kampania KCPU

Kampania ,,Na Zdrowie” była realizowana pod auspicjami Ministerstwa Zdrowia. Jej celem było szerzenie wiedzy na temat pozytywnych aspektów trzeźwości. Ambasadorzy Zdrowia stali się partnerem merytorycznym kampanii. W ramach cyklu podcastów za pomocą holistycznego spojrzenia naszych Ambasadorów Zdrowia poruszyliśmy szereg pozytywnych zmian płynących z odrzucenia alkoholu.

Kampania Acne Derm

Stworzyliśmy kampanię edukacyjną, która dotarła do ponad 600 tys. ludzi!
W social mediach wielokrotnie mogliśmy spotkać mity dotyczących pielęgnacji skóry problematycznej i dlatego postanowiliśmy zabrać głos w tej sprawie.
Naszym celem było podważenie najczęściej pojawiających się mitów i odpowiedzenie na wszelkie pytania.

Szczyt Klimatyczny TOGETAIR 2023

Dyskusja o klimacie to dyskusja o zdrowiu. Nasi Ambasadorzy wystąpili na IV Międzynarodowym Szczycie Klimatycznym TOGETAIR, rozmawiając o wpływie smogu na zdrowie Polaków oraz prowadząc dyskusję przy okrągłym stole na temat powiązań między ochroną klimatu a ochroną zdrowia.

Kongres ESG 2022

Jako eksperci w dziedzinie promocji zdrowia, nasi Ambasadorzy wystąpili w panelu „upowszechnianie sportu ,przeciwdziałanie chorobom oraz sposób na zdrowych pracowników” na Kongresie ESG „Polska Moc Biznesu”.